Slika

[MARKETING U ELEKTRONSKIM MEDIJIMA]

Kako biti dobar u oglašavanju?
Koji su to novi trendovi oglašavanja na televiziji?
Kakve su vještine potrebne zaposlenim u marketingu?
Poslušajte priče iz prakse!

IPI Akademija
22.03.2019.god
15:00h
Predavač: Đulsa Delić, BA ekonomije, voditelj Službe marketinga i prodaje RTVTK

Đulsa Delić, BA ekonomije, u svijet medija zakoračila je 1991. godine i to u prvoj privatnoj televizijskoj stanici u Brčkom gdje je radila kao novinar u informativnom i kulturno zabavnom programu. Svoje članke objavljivala je i u lokalnom listu „Graditelj“. Posao novinara nastavlja 1992. godine u radio stanici Slobodni radio Brčko, a od 1996. u RTVTK. U ovoj medijskoj kući bila je angažovana kao radio voditelj, tv novinar u informativnoj i dokumentarnoj redakciji, a obavljala je i poslove urednika vijesti. Od 2012. godine radi u Službi marketinga i prodaje RTVTK, a od 2016. godine rukovodi ovim odijelom.

"Zalažem se za cjeloživotno učenje, i smatram da se učenje ne treba završtiti sa sticanjem diplome već je neophodno ulagati u sebe daljim formalnim i neformalnim obrazovanjem." To nam pokazuje vlastitim primjerom, i danas nakon više od 25 godina radnog iskustva pohađa različite seminare među kojima izdvaja Tečaj za radio i tv novinare u organizaciji Soros Media Centar, Visual storytelling u organizaciji Canadian Community College.

0 0

Kontaktirajte nas

 

 

Kulina bana br. 2
Tuzla, 75000, BiH
+387 35 258 454
+387 62 062 657


Mapa

Svečano otvaranje