Uspješno realizirana i predstavljena anketa o ključnim odlikama potrošačkog etnocentrizma u BiH

Potrošački etnocentrizam u Bosni i Hercegovini

U periodu od februara do maja mjeseca 2017. godine studenti Internacionalne poslovno-informacione akademije su, u sklopu vježbi iz predmeta Oglašavanje, sproveli anketu o ključnim determinantama potrošačkog etnocentrizma u Bosni i Hercegovini. Sam anketni upitnik se sastojao od devetnaest (19) pitanja koja su se odnosila na potrošačke odlike prilikom kupovine, potrošački etnocentrizam kao i socio-demografska obilježja ispitanika. U samoj anketi je učestvovalo 108 potrošača.

 

Cilj ankete je bio istražiti ključne odrednice vjerovanja potrošača o superiornosti domaćih proizvoda, ili potrošačkog etnocentrizma.

 

Potrošački etnocentrizam se može predstaviti kao koncept koji predstavlja vjerovanja prihvaćena od strane potrošača o prikladnosti, odnosno, moralnosti kupovine domaćih proizvoda. Kupi-lokalno može biti kampanja koja predstavlja važan alat za promociju domaćih proizvoda. Većina ovakvih kampanja se globalno predstavlja kao potrošački etnocenrizam.

Stanovnici BiH moraju postati svjesniji ovog trenda i njegovog značaja, jer tako jačamo sebe, komšiju, kanton i državu u kojoj stanujemo.

Neki od rezultate ankete su predstavljeni u infografiku u prilogu:

Potrošački etnocentrizam u Bosni i Hercegovini

0 0

Kontaktirajte nas

 

 

Kulina bana br. 2
Tuzla, 75000, BiH
+387 35 258 454
+387 62 062 657


Mapa

Svečano otvaranje