Upravljanje kvalitetom je ključni institucionalni mehanizam koji omogućava menadžmentu IPI Akademije da sistemski prati i poboljšava procese rada i postiže dosljedan kvalitet u svim procesima, resursima, organizacionoj strukturi i odgovornosti za sljedeća područja:
- izvođenje nastave i osiguranje kvaliteta studijskih programa
- ocjenjivanje studenata
- upravljanje ljudskim resursima
- kvalitet, dostupnost i efikasnost materijalno-tehničkih resursa
- javnost rada
- saradnja sa privredom i poslodavcima
- mobilnost i međunarodna saradnja
- zadovoljstvo internih i eksternih korisnika
Na taj način osigurava se visok kvalitet nastave, te nastavnog i nenastavnog osoblja, visoka efektivnost, dostatnost i dostupnost kvalitetne opreme, u službi realizacije studijskih programa, ispunjenja zahtjeva studenata i drugih korisnika usluga i zadovoljenja zahtjeva društva u cjelini.
Cilj upravljanja kvalitetom na IPI Akademiji je uspostavljanje kvaliteta, kontrola kvaliteta, unapređenje kvaliteta, osiguranje kvaliteta i dostizanje kulture kvaliteta. Za ostvarivanje ovih ciljeva, Senat IPI Akademije je osnovao Odbor za osiguranje kvaliteta, koji ima koordinirajuću ulogu u cjelokupnom procesu uspostavljanja, kontrole, unapređenja i osiguranja kvaliteta na IPI Akademiji.
Opredjeljenje IPI Akademije je da radi u cilju dostizanja generalnih indikatora napretka:
- Izrađeni efektivni i realno sprovodivi relevantni dokumenti za osiguranje kvaliteta;
- Postavljeni jasni ciljevi razvoja koje dobro razumiju i provode svi uključeni;
- Uključeni svi unutarnji akteri u samoocjenjivanje i aktivnosti unaprjeđenja rada;
- Student u centru pažnje, u procesu učenja i ostvarivanja očekivanih ishoda učenja;
- Spremnost svih na kritičko samoocjenjivanje i vlastiti razvoj;
- Dokumentovani i sistemski praćeni i vrednovani radni procesi.